Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Méghozzá több mint 40 millió litert évente. Az abszurd technikát a UPS csomagszállító cégnél alkalmazzák.
A UPS-nél úgy tervezik az autók útvonalait, hogy minél kevesebb legyen bennük a balkanyar, ugyanis a cég logisztikai szakemberei kiszámolták: az autók rengeteg időt és üzemanyagot pocsékolnak el azzal, hogy a kereszteződésekben a balra kanyarodáskor bevárják, hogy elhaladjon a szembejövő forgalom. Ezért a cég saját útvonaltervező szoftverét úgy állították be, hogy csak elkerülhetetlen helyzetben kelljen balra kanyarodni.
Most a balkanyarok aránya mindössze 10 százalék, amivel azt állítják, hogy évi 10 millió gallon (több mint 40 millió liter) üzemanyagot spórolnak meg, és a balesetek valószínűségét is csökkentik, azok ugyanis gyakrabban fordulnak elő, ha a szembemenő forgalmat kell keresztezni. Az új rendszernek köszönhetően a járgányok számát is csökkenteni tudták – világszerte 1100 darabbal –, így a járművek 28,5 millió mérfölddel kevesebbet tesznek meg évente, annak ellenére, hogy a kiszállítási útvonalak a balkanyar kihagyása miatt jellemzően hosszabbá váltak – írja a Quartz alapján a 444.hu
A technika hatékonyságát a Mythbusters (Állítólag...) című, városi legendákkal leszámoló tévéműsorban is bizonyították.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.