Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Márciustól valószínűleg már csak két budapesti üzletben váltják be az Alexandra ajándékutalványait.
Apad a készlet, valószínű, hogy márciustól már csak két áruházban fogják beváltani az Alexandra ajándékutalványait – értesültünk. Kérdésünkre több üzletben is megerősítették: bár hivatalos döntés még nincs erről, arra készülnek, hogy szinte sehol nem fogadhatják el jövő szerdától az ajándékutalványokat. Úgy tudjuk, hogy a Nyugati téri, valamint a MOM Parkban található üzlet lehet a kivétel.
Matyi Dezső, a cég tulajdonosa szerint eldőlt, hogy véget ért az Alexandra könyváruházak története. A válságot az idézte elő, hogy az Alexandra cégcsoport boltjait üzemeltető, a Wolf-CRS Kft. irányítása alá került Rainbow Kft., valamint a könyv-nagykereskedelmi funkciót ellátó Könyvbazár Kft. kölcsönös követeléssel lépett fel egymással szemben, miközben utóbbinak milliárdos nagyságrendű tartozása van a kiadók felé. A kiadók túlnyomó többsége már visszahívta könyveit az Alexandra bolthálózatából, és a szerződések szerinti 30-60 nap leteltével peres úton próbálja behajtani a Könyvbazár Kft. tartozásait.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.