szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Rájár a rúd a United Airlines amerikai légitársaságra. Ezúttal egy Kansas Cityben élő, ápolónőként dolgozó hölgy tette közzé a Facebookon megalázásának történetét. A társaság vizsgálódik az ügyben.

Nicole Harper azért választotta ezt a fajta nyilvánosságot, mert állítása szerint a légitársaság nem volt hajlandó érdemben foglalkozni a panaszával. A hölgy elismerte, hogy hólyagproblémákkal küszködik, emiatt gondja van a vizelettartással. A United Airlines egyik járatának fedélzetén is szorult helyzetbe került, ezt jelezte is az utaskísérőknek, hozzátéve, hogy két lehetőség van: ki kell menni a mosdóba, vagy szüksége lesz egy csészére. Az utaskísérők közölték vele, hogy amíg világít az "Öveket becsatolni" felirat, nem hagyhatja el a helyét. Így maradt a másik, kínos megoldás – írja a hölgy a Facebookon.

A folytatásban arról is beszámolt, hogy az utaskísérők ezt követően meg is alázták, követték a folyosón a mosdóba a többi utas szeme láttára, miközben azzal fenyegették, hogy az esetről jelentést tesznek, mert fertőtleníteni kell az üléseket. Azt is közölték a nővel, hogy a leszállást követően a pilótával is beszélni kell. Nicole Harper azt is kifogásolta, hogy egy első osztályon utazó férfi esetében nem volt gond az "Öveket becsatolni" jelzés, simán kiengedték a mosdóba, miközben leszálláskor már világított a felirat.

A United Airlines szolgáltatásaira többen is panaszkodtak az elmúlt hetekben. Az egyik kirívó esetben erőszakkal szállítottak le egy utast a túlfoglalás miatt túltelített járatról, egy másik alkalommal a tájékoztatással volt gond. A mostani panaszról beszámoló New York Post cikkéből az is kiderül, hogy a társaság a légiközlekedési előírásokkal magyarázta a történteket, hozzátéve, vizsgálódik az ügyben a tisztánlátás érdekében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!