Megduplázták a fizetéseket Tállai focicsapatánál

Hirtelen nagyon sok szponzor gondolta úgy, hogy megéri a mezőkövesdi fociba tenni a pénzt, a kétszeresére is nőtt a klubnál dolgozók átlagfizetése.

  • hvg.hu hvg.hu
Megduplázták a fizetéseket Tállai focicsapatánál

Szárnyra kapott a mezőkövesdi foci: a klub a hirdetők nagy kedvencévé vált, ha már nézők nincsenek és eredmények is alig. Az mfor.hu nézte meg Tállai András klubjának beszámolóját, amiből kiderült: a 2015-ös 179 millió forintról egy év alatt 502 millióra nőttek az értékesítésből származó bevételek – ez a tétel öt éve még csak 27 millió forint volt.

A bevétel legnagyobb, több mint 300 millió forintos része az MLSZ jogdíjaiból jön össze, a második legnagyobb része viszont a reklámbevétel: a hirdetők úgy döntöttek, hogy érdemes 133 millió forintot költeni arra, hogy a Mezőkövesddel reklámozzanak. Látványos a növekedés az egyéb bevételek során is, nagyrészt a helyi önkormányzatnak köszönhetően, akik tavaly 212 millióval támogatták a klubot. A jegyárbevétel ettől alaposan elmarad, mindössze 16 millió forint jött be ebből.

A klubnál volt arra is pénz, hogy megduplázzák a fizetéseket, az átlagbér 442 ezer forintról 932 ezerre nőtt.

Ami a sportbeli eredményeket illeti: 2016 tavaszán a Mezőkövesd második lett az NB II.-ben, így feljutott az élvonalba. Ott az őszt óriási meglepetésre az ötödik helyen zárták, azóta viszont szinte semmi nem jön össze nekik, a tavasszal eddig két meccset nyertek meg, most pedig egyetlen ponttal állnak a kiesőhely fölött.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.