Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A földművelésügyi miniszter folytatja a vizsgálatokat „a kettős mérce felderítésére”.
Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter egyes élelmiszerek újabb átfogó vizsgálatát rendelete el annak érdekében, hogy kiderüljön: a nyaranta nagyobb mennyiségben fogyasztott termékeknél létezik-e a kettős mérce. Vagyis az azonos márkanév alatt forgalmazott élelmiszerek azonos minőségben kaphatók-e itthon és külföldön – közölte a minisztérium.
Összesen 30-35 élelmiszer termékpárt, üdítőket, alkoholos italokat, például söröket, a grillezéshez kapcsolódó élelmiszer termékeket, szószokat, salátaönteteteket, friss import zöldséget és gyümölcsöt, valamint jégkrémeket vizsgálnak majd a szakemberek a következő két hónapban.
Az agrártárca vezetője a pár hónappal ezelőtti élelmiszer-vizsgálatra utalva kiemelte: az előző, mintegy száz termékre kiterjedő vizsgálatnál bebizonyosodott: többségüknél, mintegy hetven százalékuknál találtak érzékszervi vagy minőségbeli eltérést.
Ha kíváncsi, hogy milyen egy érzékszervi vizsgálat, korábbi cikkünkből megismerheti az eljárást.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.