Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az új tulajdonos "konzervatív, polgári hangvételű" lapot akar.
Mint arról beszámoltunk, Matolcsy Ádám, Matolcsy György jegybankelnök fiának cége, a Magyar Stratégiai Zrt. vette meg a korábbi New Wave Media és Origo Media portfólió egyesítéséből tavasszal létrejött New Wave Media Group Zrt.-t.
A kormánypárti Magyar Idők ennek apropóján interjút készített Matolcsy Ádámmal, aki arról a kérdésre, hogy "még inkább kormánypárti" lesz-e az ő birtokábvan az Origo, azt válaszolta, hogy
Az ellenzéki médiumok beállították az Origót úgynevezett propagandaportálnak, amit én egyszerűen a konkurensek lejáratási kísérletének tartok. Az Origót én nem tartom propagandaoldalnak.
Matolcsy Ádám szerint korábban az Origo "olyannyira kimért hangvételű oldal volt, mihez képest bármiféle elmozdulás heves reakciókat váltott volna ki és váltott is ki".
Az oldalnak az utóbbi időben kezdett kialakulni egy határozott arcéle, amely elkötelezett olvasótábort hozott magával, és én ezt szeretném továbbépíteni. Konzervatív, polgári hangvételű lap működtetését tervezem
- mondta, de hozzátette, azt sem tartja kizártnak, hogy a cégcsoporton belül baloldaliak megszólítására is létrehoznak egy brandet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.