Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A diszkontlánc elkezdte tesztelni az internetes szállítást Kelet-Európában is.
A Lidl internetes kereskedelmi tesztet indított Csehországban, Kelet-Európában elsőként – írta a helyi Mladá fronta Dnes. Első körben csak a cég 9500 cseh alkalmazottja fér hozzá a webshophoz, de a várakozások szerint az alkalmazás még az ősszel megnyílik a nagyközönség előtt is.
A Lidl online áruházában azonban nem lehet majd romlandó élelmiszereket kapni, a cég elsősorban az egyéb áruféleségeket fogja házhoz szállítani, az ígéretek szerint három napon belül. Amellett, hogy így jobban tudnak gazdálkodni az árukészlettel, elsősorban azt szeretnék elérni, hogy a heti akciós termékekről ne csússzon le senki, a promóciók kezdőnapjain ugyanis gyakran olyan érdeklődés mutatkozik, hogy azonnal kifogynak a készletből.
A Lidlnek jelenleg Belgiumban, Hollandiában és Németországban van webshopja.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Büszkén hirdeti magát Budapest legelőkelőbb éttermei közt a Nobu, az étterem alapvetés a világsztárok között is. Most betekintést kaptunk arról, hogy az alapító Nobuyuki Matsuhisa szellemében hogyan készül náluk a japán konyha egyik legegyszerűbb, mégis legelőkelőbb fogása, a szasimi.
Ruszin-Szendi Romulusz korrupciógyanús ügyeinek felelőséről is kérdeztünk a hadügyminisztert.