Kasza Tibor üzletileg is nekilódult, új vállalkozást indított

Saját internetes magazin üzemeltetésére új céget alapított Twn Press Média Kft. néven a közösségi média egyik legnagyobb magyarországi celebe, Kasza Tibor.

  • HVG HVG
Kasza Tibor üzletileg is nekilódult, új vállalkozást indított

Az énekesként ismertté vált előadó már a kétezres évek elején is próbálkozott vállalkozásokkal, ám mára azok mind tönkrementek - idézi föl az előzményeket a HVG hetilap megújult, kétoldalas Cégvilág rovata. 

Az utóbbi egy-két évben már jelentős profittal működik viszont Kaszának az a cége, amely mostani előadóművészi tevékenységére alapoz. Kasza nemcsak a hagyományos tömegmédiában népszerű műsorvezető, hanem a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on is milliós követői tábora van.

A GoldenEye Kft.-nek tavaly már 115 millió forint volt az árbevétele, amelyen adózás után 90 millió haszna maradt. A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot helyezett azonban kilátásba a közösségi médiában posztoló celebek oldalain bújtatott reklámok miatt.

Kasza a Facebook-oldalán egyes tartalmaknál már jelzi, hogy azokat szponzorálják, az online hírportálok tartalmát viszont reklámmegjelölés nélkül osztja meg közönségével. A HVG érdeklődésére elmondta, hogy új magazinját mikroszerkesztőség tölti meg olyan témákkal, amelyek népszerűek a közösségi hálón.

További friss céghíreket a HVG hetilap megújult, kétoldalara bővült Cégvilág rovatában találnak.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek