Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Növelte piaci részesedését és a vártnál jobb eredményekről számolt be a Coca-Cola szerdán közzétett harmadik negyedéves gyorsjelentésében.
A világ legnagyobb üdítőital-gyártója 1 milliárd 447 millió dolláros nyereséget ért el, szemben az előző év azonos időszakára jelentett 1 milliárd 46 millió dolláros profittal.
A bevétel meghaladja az elemzők által várt 8,72 milliárd dollárt is.
Észak-Amerikában stagnált a Coca-Cola bevétele, de a Sprite-ból származó bevételek így is 5 százalék körül, a kávéitaloké pedig pár százalékkal nőtt, míg a zérókalóriás italok közül a Diet Coke forgalma csökkent.
A nagy riválisok közül a Pepsico két éve most először a bevételeinek csökkenéséről adott számot harmadik negyedéves gyorsjelentésében.
Ez a Gatorade iránti kereslet gyengeségére és néhány elhibázott marketingfogásra vezethető vissza.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.