szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A világ legjobban fogyó whiskyje női logóval rukkolt elő, hogy többé ne legyen „ijesztő” a nők számára.

Az ikonikus sétáló kalapos férfi helyett egy sétáló kalapos nőt ábrázol majd a Johnnie Walker címkéje, alatta a The Jane Walker Edition-felirattal – írta a Bloomberg. Stephanie Jacoby, a Johnnie Walker alelnöke szerint ezzel a lépéssel a nőket kívánják ünnepelni – és persze fokozottan fogyasztásra bírni. Jacoby szerint a whisky jelenleg „ijesztő” a nők számára.

A spanyolviaszt viszont nem a Johnnie Walker találta fel, hanem a KFC; januárban az alapító Sanders ezredes képét Reba McEntire amerikai country énekesnővel cserélték fel – igaz, ő még Sanders ezredesnek maszkírozva szerepel a képen.

Youtube / KFC

2002 és 2017 között 2,1 százalékot nőtt csak a skót whisky forgalma az Egyesült Államokban, a Johnnie Walkeré viszont ez idő alatt 18 százalékot emelkedett, a szakértők szerint elsősorban a koktélkultúra feléledése miatt. A Johnnie Walker forgalmazója, a londoni székhelyű Diageo a marketingfogás mögött valós vállalásokat is tett: azt ígérik, hogy áprilisra a vezetőségük 50 százaléka nő lesz, valamint a márciusban 250 ezer üvegre rákerülő minden egyes Jane Walker címke után a Diageo 1 dollárt adományoz nőket támogató szervezeteknek.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!