Johnnie helyett Jane Walker – a logó megy, a whisky marad

A világ legjobban fogyó whiskyje női logóval rukkolt elő, hogy többé ne legyen „ijesztő” a nők számára.

  • hvg.hu hvg.hu
Johnnie helyett Jane Walker – a logó megy, a whisky marad

Az ikonikus sétáló kalapos férfi helyett egy sétáló kalapos nőt ábrázol majd a Johnnie Walker címkéje, alatta a The Jane Walker Edition-felirattal – írta a Bloomberg. Stephanie Jacoby, a Johnnie Walker alelnöke szerint ezzel a lépéssel a nőket kívánják ünnepelni – és persze fokozottan fogyasztásra bírni. Jacoby szerint a whisky jelenleg „ijesztő” a nők számára.

A spanyolviaszt viszont nem a Johnnie Walker találta fel, hanem a KFC; januárban az alapító Sanders ezredes képét Reba McEntire amerikai country énekesnővel cserélték fel – igaz, ő még Sanders ezredesnek maszkírozva szerepel a képen.

Youtube / KFC

2002 és 2017 között 2,1 százalékot nőtt csak a skót whisky forgalma az Egyesült Államokban, a Johnnie Walkeré viszont ez idő alatt 18 százalékot emelkedett, a szakértők szerint elsősorban a koktélkultúra feléledése miatt. A Johnnie Walker forgalmazója, a londoni székhelyű Diageo a marketingfogás mögött valós vállalásokat is tett: azt ígérik, hogy áprilisra a vezetőségük 50 százaléka nő lesz, valamint a márciusban 250 ezer üvegre rákerülő minden egyes Jane Walker címke után a Diageo 1 dollárt adományoz nőket támogató szervezeteknek.

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.