Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A világ legjobban fogyó whiskyje női logóval rukkolt elő, hogy többé ne legyen „ijesztő” a nők számára.
Az ikonikus sétáló kalapos férfi helyett egy sétáló kalapos nőt ábrázol majd a Johnnie Walker címkéje, alatta a The Jane Walker Edition-felirattal – írta a Bloomberg. Stephanie Jacoby, a Johnnie Walker alelnöke szerint ezzel a lépéssel a nőket kívánják ünnepelni – és persze fokozottan fogyasztásra bírni. Jacoby szerint a whisky jelenleg „ijesztő” a nők számára.
A spanyolviaszt viszont nem a Johnnie Walker találta fel, hanem a KFC; januárban az alapító Sanders ezredes képét Reba McEntire amerikai country énekesnővel cserélték fel – igaz, ő még Sanders ezredesnek maszkírozva szerepel a képen.
2002 és 2017 között 2,1 százalékot nőtt csak a skót whisky forgalma az Egyesült Államokban, a Johnnie Walkeré viszont ez idő alatt 18 százalékot emelkedett, a szakértők szerint elsősorban a koktélkultúra feléledése miatt. A Johnnie Walker forgalmazója, a londoni székhelyű Diageo a marketingfogás mögött valós vállalásokat is tett: azt ígérik, hogy áprilisra a vezetőségük 50 százaléka nő lesz, valamint a márciusban 250 ezer üvegre rákerülő minden egyes Jane Walker címke után a Diageo 1 dollárt adományoz nőket támogató szervezeteknek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.