#logo








8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd
 

8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd

A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is – ez 2009 óta a legnagyobb váltás a vállalatcsoportnál. A 36 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, mely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.

hvg.hu hvg.hu

Tőkeemelés festménnyel vagy logóval is lehet?
 

Tőkeemelés festménnyel vagy logóval is lehet?

A tavaly elhalasztott kötelező tőkeemelést úgy tűnik, idén már nem úszhatják meg a magyar kft.-k, az egyéves hosszabbítás ugyanis ez év március 15-én lejár. A korlátolt felelősségű társaságoknak át kell térniük az új Ptk. alkalmazására, és ezzel egyidejűleg, amennyiben törzstőkéjük 3 millió forint alatt van, fel kell emelniük erre a kötelező minimumra.

hvg.hu hvg.hu



Lecseréli logóját a Yahoo
 

Lecseréli logóját a Yahoo

Az elmúlt években a vezetők váltogatásával keltett figyelmet az egykor szebb napokat is megélt internetes cég. Most a logóját cseréli le, ami a társaság irányításában tapasztalható változás szimbóluma lehet.

hvg.hu hvg.hu


Már a német gyerekhíradóban is téma a magyar sajtószabadság
 

Már a német gyerekhíradóban is téma a magyar sajtószabadság

Sok magyarnak nem tetszik az ország új alkotmánya és az sem, hogy a kormány ellenőrizni akarja, mit írnak vagy mondanak az újságírók a tévékben, rádiókban, újságokban – egyebek mellett ez hangzott el Magyarországgal kapcsolatban az egyik német közszolgálati televízió, a ZDF keddi gyermekhíradójában. A magyar változások szemléltetéséhez külön grafikát is készítettek a német gyerekeknek.

hvg.hu hvg.hu




A konzumáló szajha egyre egyszerűbb
 

A konzumáló szajha egyre egyszerűbb

A Starbucks újabb logóváltozáson ment keresztül: az új verzió a minimál jegyében készült. A Starbucks imázsépítésének egyik legfontosabb eszközét 2000-ben Kieron Dwyer arra használta, hogy kifigurázza a fogyasztói társadalmat. Komor Ágnes art directort kérdeztük a kávézólánc arculatváltásáról.

Lukács Andrea Lukács Andrea