Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A világ viharosan változik, de azért vannak stabil értékek. Ezek egyike a legendás francia szépségipar.
A francia kozmetikai cégeket tömörítő szövetség, francia rövidítéssel, a „Febea” most tette közzé tavalyi kereskedelmi adatait. 2017-ben 13,6 milliárd euró értékben adtak el francia termékeket világszerte. 2016-ban a globális végeredmény még csak 12 milliárd euró volt. Az eladások növekedése az ázsiai régióban volt a leglátványosabb, plusz 25 százalékkal, az USA-ban 20 százalékos volt a növekedés. Patrick O’Quin, a szervezet elnöke szerint a francia savoir-faire, vagyis az évtizedek alatt felhalmozott szakmai tudás a döntő.
Persze a kekeckedőknek feltűnhet, hogy a cégvezető neve nem kifejezetten francia gyökerekre utal. De a modern világban nem ez a lényeg. Hanem például az, hogy az amerikai film és média világ sztárjai agyba-főbe dicsérjék a francia kozmetikumokat. Kell ennél jobb reklám? De a biznisz igazi terepe Ázsia.
Ha az eladások növekedését csak Kínában és Szingapúrban nézzük, 30 százalékos a 2017-es bővülés. A legendás avene-i ásványvíz hazájába, a kis dél-franciaországi településre nemrég meghívták Hongkong egyik legnépszerűbb színésznőjét Cecilia Sot. Aki aztán Instagram követőinek melegen ajánlotta a helyi ásványvízből készült kozmetikumot, és ezt a javaslatot több ezren lájkolták. Hát így működik az évtizedes hagyományokra épülő, de a modern reklámot is alkalmazó francia szépségipar, amely a jelek szerint tarol - írja a Le Figaro.
A hagyományos francia termékek néha kemény konkurenciával néznek szembe, nemrég egy kanadai camembert lett világ legjobbja, a francia borokat szorongatják az újvilági ausztrál, amerikai, dél-afrikai szőlészetek. Az italok frontján csak a konyak tartja magát, a francia konyak a világ legnagyobb mennyiségben exportált tömény itala. A bevétel, legalábbis az eladott mennység adatai alapján, 10 milliárd eurós nagyságrendű, így a francia kozmetikumok exportja hozza a legnagyobb külkereskedelmi bevételt, csaknem 14 milliárd euróval a nagyon speciálisan francia termékek kategóriájában.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.