A szemöldökborotválás már a múlt, új bizarr divattrend terjed a férfiak között
A nap kérdése: miért borotválják le a férfiak a szempillájukat?
A nap kérdése: miért borotválják le a férfiak a szempillájukat?
Bár a botox szó elsősorban a kozmetikából lehet ismerős, ezért ártatlannak tűnhet, egy rövidítésről van szó, amely egy valójában igen veszélyes idegméregre, a botulinum toxinra utal (szépészeti célokra természetesen az egészségre veszélytelen koncentrációban használják).
Először saját arcbőrét hozta rendbe, aztán informatikus munkája mellett nyolc hónapig dolgozott arckrémekkel foglalkozó weboldalán, mire rajta kívül más is olvasni kezdte. Amikor eladta, már több mint 200 ezer felhasználója volt. Ezután lett kozmetikai vegyész, vállalkozóként pedig sikert sikerre halmoz. Portréinterjú.
Egészségmegőrzés, állatvédelem, környezetvédelem: sokféle okból keresik egyre többen a vegán és állatokon nem tesztelt kozmetikai termékeket. Ez a gyártókat is ösztönzi, de gyakori, hogy megtévesztik a fogyasztókat.
Szérumok, tonikok, esszenciák, krémek, fényvédők – már 10, 16, de akár 20 lépésben is ápolhatjuk arcbőrünket, de vajon tudjuk-e, hogy pontosan mi ez a sok minden, amit akár naponta többször is az arcunkra kenünk? Tévhitek és alapvetések a krémek univerzumából.
A fodrászoknak, kozmetikusoknak sűrű hétvégéjük lesz a lezárások előtt, a virágárusoknak pedig még plusz egy napig. Vannak azonban szolgáltatások, amelyek nem szünetelhetnek: egy kiadós dugulással aligha lehet például két hétig együtt élni.
Egyetlen napra különleges szépségszalonná alakult egy rászorulók számára fenntartott, bentlakásos otthon és népkonyha: önkéntes fodrászok, kozmetikusok, manikűrösök és pedikűrösök vállalták, hogy közel 50 nő és férfi máshogy fog majd a tükörbe nézni. Vagy ahogy a külsejük miatt megvetéshez szokott, néha kicsit szégyenlős "kuncsaftok" fogalmaztak: újra embernek, nőnek érezzék magukat. Volt, aki elsírta magát, amikor a mesterkozmetikus hozzáért az arcához, más boldogan mesélte, hogy a hosszú hajával együtt szimbolikusan a múltjától is szabadult. Riport egy valódi átalakító-napról.
A világ negyedik legnagyobb szépségiparral foglalkozó cégcsoportját hozzák létre.
Azok a kozmetikumok, amelyeket a nők a várandósságuk idején használnak, befolyásolhatják gyermekük pubertáskorának kezdetét egy új, hosszú távon végzett tanulmány szerint.
A világ viharosan változik, de azért vannak stabil értékek. Ezek egyike a legendás francia szépségipar.
Itt van a kozmetika, a dohánybolt, a sarkon befordulva meg a családi házban az új magyar légitársaság. Megnéztük a Ronan Air vecsési telephelyét.
Amíg mi azzal voltunk elfoglalva, hogy már pincérnek se akar menni senki, bejátszotta magát egy szlovák cég a londoni ingatlanpiac kellős közepére, A tankönyvpiac és a gázszolgáltatás állami kézbe vétele enyhén szólva is furcsára sikerült, amire jól rímel a Lush egyik illatának neve: halál és hervadás. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A jegybank számításai szerint az államadósság mértéke 2031-ben éri el az alaptörvényben rögzített 50 százalékot. A képet kissé árnyalja, hogy az MNB elnöke, Matolcsy György, még nemzetgazdasági miniszterként más, jóval korábbi céldátumot jelölt meg a Széll Kálmán tervben.
Kozmetikai szempontból négy fő bőrtípus van: normál, száraz, zsíros és kombinált. A legtöbben meg vagyunk győződve, hogy melyik típusba is tartozunk, pedig lehet, hogy nem így van.
Marilyn Monroe-t egy amerikai kozmetikai cég választotta 2015-ös reklámarcának.
Terjeszkedik a The Body Shop hazánkban, a napokban harmadik szaküzletét nyitotta meg a franchise hálózat a Mammut I. bevásárlóközpontban.
Tavaly értékben 2 százalékkal nőtt, mennyiségben 4 százalékkal csökkent a háztartási vegyiáruk kiskereskedelmi forgalma, ami így összesen 313 milliárd forintot tett ki.
Nyáron gyakorlatilag kötelező a vízálló szempillaspirál, akár vízpartra megyünk, akár simán izzadunk a városban. Ám hatalmas különbségek léteznek spirál és spirál között, ráadásul az árak alapján sem egyértelmű, hogy melyikért érdemes kiadni az időnként akár több ezer forintos árat.
Több tízmillió forintnyi kozmetikumot vásárol és használ el egy nő az élete során – állítja az egyik legfrissebb brit kutatás. A 2200 megkérdezett átlagosan 40 fontot költ hetente sminkkészítményekre.