Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Hetente öt, majd hat járat indul Budapestről Krakkóba.
A LOT első járata szombaton indul Krakkóból Budapestre, és ez fontos lépése az észak-déli irányú közlekedési infrastruktúra megteremtésének Közép-Kelet-Európában – mondta Körmendy Adrienne krakkói magyar főkonzul az MTI-nek pénteken.
A korábbi tájékoztatás szerint május 20-ig hetente öt, május 21-től pedig, a nyári menetrendi időszak végéig, október 27-ig, hat járat közlekedik majd hetente a két város között. A járatokat 78 ülőhelyes gépekkel teljesíti a lengyel nemzeti légitársaság.
A főkonzul értékelése szerint az új járat indítása fontos része "annak a nagy infrastrukturális fejlesztésnek, amelynek célja, hogy a Közép-Kelet-Európát összekösse gazdasági szálakon is". Megjegyezte: míg a légijárat létesítése a két ország politikai döntéshozóinak és gazdasági szakembereinek megegyezésén múlik, egyéb közlekedési összeköttetések kiépítése más tényezőktől is függ. Mindazonáltal a Lengyelországot Magyarországgal is összekötő nagy közúti fejlesztés, a Via Carpatia "nagy lépésekkel halad előre" – mutatott rá.
Krakkó és Budapest között több buszjárat, valamint egy éjszakai vonat közlekedik, a vasúti utazás több mint 10 órás. A Varsó és Budapest közötti útvonalon egy nappali és egy éjjeli vonat közlekedik, az elsőnél az utazás 10 órás, a másiknál közel 14 órás. A magyar kormány idén márciusban a Budapest–Varsó nagysebességű vasútvonal részletes megvalósíthatósági tanulmányának elkészítéséről döntött.
A Varsó–Budapest-útvonalon napi 4-5 alkalommal indulnak LOT-járatok, a két főváros között hetente 6 Wizzair-járat is közlekedik.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.