Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Mégsem költözik Andy Vajna csatornájára a Serie A.
A DIGI csoport péntek este jelentette be, hogy megállapodást kötött a Serie A közvetítési jogait értékesítő IMG Mediával, a szerződés értelmében pedig újrabb három évig a Digi Sporton és a Digi Sport 2-n lesznek láthatóak az olasz labdarúgó-bajnokság mérkőzései.
A közlemény szerint "a DIGI ügyfelei már biztosan már biztosan megtekinthetik – az ötszörös aranylabdás Cristiano Ronaldo csapata – a címvédő Juventus és a veronai Chievo találkozójával, szombaton elrajtoló bajnokság küzdelmeit".
A TV2 csoport májusban jelentette be, hogy náluk lesznek láthatók az olasz bajnokik is, méghozzá az újonnan induló Spíler 2-n, időközben azonban a nemzetközi licensz tulajdonjoga máshoz került, így új tendert írtak ki. Ezt pedig már nem a TV2, hanem a DIGI csoport nyerte.
A spanyol bajnokság közvetítési joga is a Spíler 2-höz került, ott lehetne látni Lionel Messiék mérkőzéseit, van azonban egy kis bökkenő: ahogy itt írtuk, a csatornát egyelőre nem lehet elérni a három nagy szolgáltatónál. Még a DIGI Magyarországgal, a Telekommal és a UPC-vel sincsen érvényes szerződésük. A csatorna egyegül a Tarr Kft. szolgáltatási területén, azaz Zala, Vas, Tolna, Somogy, Baranya, Bács-Kiskun, Veszprém és Fejér megye mintegy 300 településén nézhető.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.