Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A 2Rule helyett a Dorko ruháit viselik.
A hétvégi Davis-kupa-meccsen már azokat a Dorko-melegítőket és mezeket viselik a magyar teniszezők, amelyeket a következő öt évben is fognak. Az erről szóló megállapodást a Magyar Tenisz Szövetség elnöke, Szűcs Lajos és a Dorko képviselője, Gém Péter írta alá. A sportszermárka a ruhákon túl 50 millió forinttal is támogatja a hazai szövetséget.
A Dorko 4,5 éve indult, a cég fiatal hazai tervezők ötleteit valósítja meg. Másfél éve találták ki, hogy a magyar nemzeti csapatokat ők öltöztessék.
Közben a Mészáros Lőrinchez köthető 2Rule vezetője, Kővári Ágnes is arról beszélt, hogy tárgyalnak magyarországi sportszövetségekkel. A teniszről lemaradtak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.