Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Úgy tűnik, sosem lehet elég korán kezdeni.
Bár az időjárás még nyárias – ugyan már nem sokáig –, a kereskedők olvasónk fotójának tanúsága szerint máris megkezdték a felkészülést a téli ünnepi időszakra. Igen, jól látja: egy budapesti pláza üzletében már halomban állnak a karácsonyi holmik, köztük karácsonyfadíszek.
Nagy-Britanniában jellemző, hogy akár már augusztusban kikerülnek a boltok polcaira az első, karácsonyi szezonra készült termékek. A Daily Mail épp egy hete írta meg, hogy sokan a közösségi médiában panaszkodnak a jelenségre, van, aki szerint törvényt kellene hozni e kereskedelmi gyakorlat ellen. Egy másik brit lap pedig még augusztus 25-én számolt be arról, hogy az ottani Aldi bemutatta karácsonyi választékát.
Ön is találkozott már idén eladásra kínált karácsonyi holmikkal? Küldjön róla fotót róla ide: ugyelet@hvg.hu.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.