Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Győztek az egészségvédők.
Visszaesett a Coca-Cola karácsonyi kampányturnéja idén az egészségvédők tiltakozásának köszönhetően – írja az Independent.
A cukorbetegség és a gyermekkori elhízás járványszerű terjedése miatt keltek ki a tiltakozók Glasgow-ban, Londonban és Bristolban.
A Coca-Cola karácsonyi reklámja 1995 óta megy, míg tavaly 38 városba futott be a jellegzetes piros kamion, idén már csak 24-be fog.
A brit lap emlékeztet, nemcsak a Coca-Colán nagy a nyomás, más italgyártóknál is szeretnék elérni a civilek, hogy készítsenek cukormentes italokat. Ezt levélben is kérték.
Válaszul a Coca-Cola azt ígérte, az italok 90 százaléka cukormentes lesz, a szülőknek pedig azt tanácsolta, 12 évesnél fiatalabb gyereknek ne adjanak kólát.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A HVG kérdései és Gulyás Gergely válaszai a kormányinfón.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.