Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Két családi cég, a cseh Karlovarské minerální vody (KMV) csoport és a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. közös elnevezéséről van szó.
Új vállalati márkanevet vezet be a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cseh KMV-csoport: a vállalatcsoport mostantól Szentkirályi Magyarország márkanéven fut. Ezt Balogh Levente, a Szentkirályi alapítója jelentette be.
A közös vállalat élére új vezérigazgatót is kineveztek, Berényi Attila személyében. A márkanév megújítása a céghálózatot nem érinti, azaz a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. egyelőre nem szűnik meg.
Balogh Levente és a KMV-csoport tavaly januárban jelentették be, hogy felvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit, a két cég integrációját a Gazdasági Versenyhivatal novemberben hagyta jóvá.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A halálok körülményeit még vizsgálják.
Akadnak olyan fideszesek is, akik szerint nem jók ezek a kezdeményezések.
Két fiatalt már letartóztattak.