Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Két családi cég, a cseh Karlovarské minerální vody (KMV) csoport és a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. közös elnevezéséről van szó.
Új vállalati márkanevet vezet be a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cseh KMV-csoport: a vállalatcsoport mostantól Szentkirályi Magyarország márkanéven fut. Ezt Balogh Levente, a Szentkirályi alapítója jelentette be.
A közös vállalat élére új vezérigazgatót is kineveztek, Berényi Attila személyében. A márkanév megújítása a céghálózatot nem érinti, azaz a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. egyelőre nem szűnik meg.
Balogh Levente és a KMV-csoport tavaly januárban jelentették be, hogy felvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit, a két cég integrációját a Gazdasági Versenyhivatal novemberben hagyta jóvá.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.