Új márkanevet jelentett be a magyar ásványvízkirály

Két családi cég, a cseh Karlovarské minerální vody (KMV) csoport és a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. közös elnevezéséről van szó.

  • hvg.hu hvg.hu
Új márkanevet jelentett be a magyar ásványvízkirály

Új vállalati márkanevet vezet be a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cseh KMV-csoport: a vállalatcsoport mostantól Szentkirályi Magyarország márkanéven fut. Ezt Balogh Levente, a Szentkirályi alapítója jelentette be.

A közös vállalat élére új vezérigazgatót is kineveztek, Berényi Attila személyében. A márkanév megújítása a céghálózatot nem érinti, azaz a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. egyelőre nem szűnik meg.

Balogh Levente és a KMV-csoport tavaly januárban jelentették be, hogy felvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit, a két cég integrációját a Gazdasági Versenyhivatal novemberben hagyta jóvá.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.