Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Most a BAIC szerezne öt százalék részesedést a német járműgyártóban.
A kínai BAIC autógyártó maximum 5 százaléknyi részesedést vásárolna a Daimler cégben, hogy még szorosabbra fűzze kapcsolatát a német járműgyártóval.
A hétvégén több forrás elmondása szerint a BAIC még az év elején jelezte a Daimlernek, hogy 4-5 százaléknyi részesedését venne, és az egyik forrás tudomása szerint a kínai cég már meg is kezdte a Daimler-részvények felvásárlását a nyílt piacon.
A Reuters idézte a helyzetet jól ismerő egyik forrást, aki azt mondta, hogy "a Daimler árfolyamát jelenleg egy vásárló erősíti, aki komolyabb részesedést akar szerezni".
A frankfurti tőzsdén kialakult pénteki záróárfolyam alapján egy 5 százaléknyi Daimler-részesedés értéke 3 milliárd euró (970 milliárd forint) körüli.
A Daimler 2018 eleje óta legnagyobb, 9,69 százalékos részesedéssel rendelkező tulajdonosa a kínai Geely autógyár.
A Daimler konszern és a BAIC vegyes vállalata, a Beijing Benz Automotive Co., Ltd. (BBAC) évek óta közösen gyárt autókat az ázsiai országban, jelenleg pedig egy akkumulátor-üzemet is épít Pekingben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Egyes termékeknél a javasolt emelés meghaladja az 1000 százalékot.