Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem teljesített elég jól a Nestlé Skin Health, eladnák.
10,2 milliárd svájci frankért, vagyis 2923 milliárd forintért adná el a Nestlé a bőrápolási üzletágát – írta meg a Reuters. A Nestlé az EQT Partners vezette csoporttal tárgyal.
A cél az, hogy átalakítsák a Nestlé portfólióját, ahogy a fogyasztói szokások változnak, így a Nestlé Skin Healtht és a Galderma márkanevet sem tartják meg. Mark Schneider, a cég vezérigazgatója még tavaly jelentette be, hogy megpróbálnak vevőt találni azokra az üzletágakra, amelyek nem teljesítenek elég jól.
Azt az EQT sajtóközleménye is megerősítette: egy konzorcium tagjaként, amelyben arab emírségekbeli befektetők is részt vesznek, már korábban egyeztettek a Nestlével, mostanra pedig eljutottak oda, hogy az összes vevőjelölt közül egyedül velük folytat a svájci vállalat tárgyalást.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.