Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyarországi díjköteles úthálózatra is kiterjesztik a Telepass elektronikus autópálya-díjfizetési szolgáltatását.
Az olasz Telepass Magyarországra is kiterjeszti kamionok számára kifejlesztett elektronikus autópálya-díjfizetési szolgáltatását. A hétfői bejelentés szerint a Telepass a 6500 kilométeres magyarországi díjköteles úthálózatot is bevonja a 3,5 tonnát meghaladó saját tömegű tehergépjárművek számára kifejlesztett elektronikus díjfizetési szolgáltatási körébe.
Az olasz autópályákat üzemeltető Autostrade per l'Italia vállalat érdekeltsége, a Telepass által lefedett országok köre Magyarországgal együtt tizenkettőre emelkedik. A Telepass 2019-ben vonta be szolgáltatási körébe Németországot és a skandináv országokat. A Telepass jelenleg összesen 101 ezer kilométeres díjköteles útvonalon kínálja GO-Box elektronikus díjfizetési szolgáltatását.
A Telepass egyúttal bejelentette, hogy az év végéig még egy újabb országgal bővíti szolgáltatási hálózatát, az országot azonban nem nevezte meg.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.