Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Húsz szerző írt fikciós szöveget fontos társadalmi kérdésekről, ezekhez fotóművészek készítettek képeket.
A Mastercard kultúratámogató projektjének következő állomásaként a cég a Könyves Magazinnal közösen ismét érzékenyítő kampánnyal jelentkezett decemberben. A 20/21 projektben kiemelkedő kortárs írók és elismert fotográfusok olyan fontos társadalmi problémákra hívják fel a figyelmet, mint a digitalizáció, a szegénység és a környezetvédelem.
A kampányhoz – többek között – olyan népszerű szerzők csatlakoztak, mint Cserna-Szabó András, Dragomán György, Halász Rita, Háy János, Kemény István, Szécsi Noémi, Tompa Andrea vagy Zalán Tibor, és olyan kiváló fotográfusok, mint például Barta Zsolt Péter, Dezső Tamás, Gáti György és Pecsics Mária.
A projektben húsz szerző írt fikciós szöveget, ezekhez kapcsolódva pedig a Magyar Fotóművészek Szövetségének 21 prominens fotográfusa készített képeket.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.