Kortárs magyar írók és fotósok fogtak össze a 20/21 érzékenyítő kampányban

Húsz szerző írt fikciós szöveget fontos társadalmi kérdésekről, ezekhez fotóművészek készítettek képeket.

  • hvg.hu
Kortárs magyar írók és fotósok fogtak össze a 20/21 érzékenyítő kampányban

A Mastercard kultúratámogató projektjének következő állomásaként a cég a Könyves Magazinnal közösen ismét érzékenyítő kampánnyal jelentkezett decemberben. A 20/21 projektben kiemelkedő kortárs írók és elismert fotográfusok olyan fontos társadalmi problémákra hívják fel a figyelmet, mint a digitalizáció, a szegénység és a környezetvédelem.

A kampányhoz – többek között – olyan népszerű szerzők csatlakoztak, mint Cserna-Szabó András, Dragomán György, Halász Rita, Háy János, Kemény István, Szécsi Noémi, Tompa Andrea vagy Zalán Tibor, és olyan kiváló fotográfusok, mint például Barta Zsolt Péter, Dezső Tamás, Gáti György és Pecsics Mária.

A projektben húsz szerző írt fikciós szöveget, ezekhez kapcsolódva pedig a Magyar Fotóművészek Szövetségének 21 prominens fotográfusa készített képeket.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.