Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Felülmúlja az elemzők várakozását a Microsoft tavaly október és december közötti teljesítménye.
20 százalékkal, 51,73 milliárd dollárra nőtt a Microsoft bevétele a tavaly október és december közötti három hónapban. A negyedéves adat először haladta meg az 50 milliárd dollárt, amihez jelentős mértékben hozzájárultak a vállalat felhőszolgáltatásainak erős számai.
A Microsoft adózott eredménye 18,8 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 15,4 milliárd dollárhoz képest. Az egy részvényre jutó eredmény 2,03 dollárról 2,48 dollárra emelkedett.
Az adatok felülmúlják az elemzői várakozásokat. Szakértők a Microsoft negyedéves bevételét 50,88 milliárd dollárra, részvényarányos nyereségét pedig 2,31 dollárra várták.
A Microsoft felhőszolgáltatásainak teljes bevétele az elmúlt negyedévben 32 százalékkal, 22,1 milliárd dollárra nőtt. Az Intelligent Cloud részleg bevétele 26 százalékkal, 18,3 milliárd dollárra emelkedett. Az Azure bevétele 46 százalékkal ugrott meg.
Az Office alkalmazáscsomagot fejlesztő Productivity and Business Processes ágazat 19 százalékkal, 15,9 milliárd dollárra növelte bevételét. Ebbe a divízióba tartozik a LinkedIn is, amelynek 37 százalékkal nőtt a bevétele.
A More Personal Computing bevétele (ide tartoznak például a Windows operációs rendszerek, az Xbox játékkonzolok és a Surface eszközök) 15 százalékkal rekordszintre, 17,5 milliárd dollárra emelkedett.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.