Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A cégenek a honlapjukon is fel kell tüntetniük, hogy államilag korlátozott árú termékeket árusítanak.
A „hipermarket, nagyméretű szupermarket, szupermarket, diszkont és a diszkont területi minimumánál kisebb, de bruttó 200 m2-nél nagyobb alapterületű” üzletben a közzétett három minta közül az elsőt kell alkalmazni, mégpedig „az üzlet vásárlók által használható összes bejáratánál, az üzletben szokásosan használt információs táblákkal megegyező méretű, de legalább 297×420 milliméter nagyságú (A3) méretben, jól láthatóan”. Az ennél kisebb, illetve a kereskedelmi törvény hatálya alá nem tartozó boltok üzemeltetői választhatnak a háromféle minta közül, és náluk elég a legalább 210×297 milliméter nagyságú (A4) méret.
Nem feledkeztek meg a honlappal rendelkező cégekről sem, ideértve azokat, amelyek csak online árusítanak: nekik az első mintát kell kitenniük a nyitó felületen jól látható méretben. (A többi mintát ide kattintva, a Magyar Közlönyben nézheti meg.)
Ezzel nem ért véget a szabályozás: Rogán Antal pontos „műszaki-szakmai leírást” tesz majd közzé a kormány honlapján a tájékoztató táblákról.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Napi luxi.
A Krímben hajtottak végre akciót az ukrán szolgálatok.