Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Az apróért is lehajol a New Land Media.
Nettó 250 millió forint értékű közbeszerzést nyert el a New Land Media Kft. – vette észre az Mfor az uniós közbeszerzési értesítőben.
A cég feladata a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) hirdetéseinek és reklámjainak, valamint a hirdetések és reklámok, pr-anyagok nyomtatott, elektronikus és online megjelentetése lesz. A szerződés 2025 végéig érvényes, várhatóan 20 kampányt foglal magába.
Ez persze aprópénz ahhoz képest, hogy a legnagyobb kormányzati kampányokat lebonyolító New Land Media 2021-ben 80,3 milliárd forint bevételből 4,8 milliárd forint profitot ért el, az egyedüli tag, Balásy Gyula pedig másfélmilliárd forint osztalékot vett ki. Annak pedig másfél hónapja, hogy a Rogán Antal által felügyelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal 75 milliárd forintos keretszerződést kötött a New Land Mediával és Balásy másik cégével, a Lounge Designnal gyakorlatilag a teljes állam kommunikációs feladatainak ellátására.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Harrison Ford felidézésével, A Da Vinci-kód nyomdokaiban készítette el saját rajongói Indiana Jones-filmjét A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső és a Blöff rendezője, Natalie Portmannel az egyik főszerepben. Megnéztük Az ifjúság forrását.