Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az apróért is lehajol a New Land Media.
Nettó 250 millió forint értékű közbeszerzést nyert el a New Land Media Kft. – vette észre az Mfor az uniós közbeszerzési értesítőben.
A cég feladata a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) hirdetéseinek és reklámjainak, valamint a hirdetések és reklámok, pr-anyagok nyomtatott, elektronikus és online megjelentetése lesz. A szerződés 2025 végéig érvényes, várhatóan 20 kampányt foglal magába.
Ez persze aprópénz ahhoz képest, hogy a legnagyobb kormányzati kampányokat lebonyolító New Land Media 2021-ben 80,3 milliárd forint bevételből 4,8 milliárd forint profitot ért el, az egyedüli tag, Balásy Gyula pedig másfélmilliárd forint osztalékot vett ki. Annak pedig másfél hónapja, hogy a Rogán Antal által felügyelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal 75 milliárd forintos keretszerződést kötött a New Land Mediával és Balásy másik cégével, a Lounge Designnal gyakorlatilag a teljes állam kommunikációs feladatainak ellátására.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden „hülyére” szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.