szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem okozott nagy meglepetést, ki nyert az állami kommunikációs feladatokra kiírt pályázaton.

Egy 75 milliárd forintos kommunikációs keretmegállapodást kötött a Rogán Antal által felügyelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal a hasonló kormányzati megbízásokat az elmúlt években sorozatosan elnyerő Balásy Gyula cégeivel, a New Land Media Kft.-vel és a Lounge Designnal – vette észre a K-Monitor az uniós közbeszerzési értesítőben.

A feladat leírása igencsak hosszú, a gyakorlatban annál egyszerűbben összefoglalható: nagyjából a teljes állam kommunikációs feladatainak ellátása. A keretszerződés pedig azt jelenti, hogy amíg ennek az összege kitart, addig nem kell egyenként pályázatokat kiírni a munkákra.

A kormány épp azt készül vállalni az EU felé, hogy a közbeszerzésekben csökkenti az egyszereplős eljárások arányát. A mostani közbeszerzés teljesíti ezt a kritériumot, három induló is volt. A két vesztes közül az egyik a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos Rókusfalvy Pál cége, a másik pedig annak a Krskó Tibornak a vállalata, aki néhány évvel ezelőtt az állami kommunikáció egyik legnagyobb beszállítója volt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!