Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem okozott nagy meglepetést, ki nyert az állami kommunikációs feladatokra kiírt pályázaton.
Egy 75 milliárd forintos kommunikációs keretmegállapodást kötött a Rogán Antal által felügyelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal a hasonló kormányzati megbízásokat az elmúlt években sorozatosan elnyerő Balásy Gyula cégeivel, a New Land Media Kft.-vel és a Lounge Designnal – vette észre a K-Monitor az uniós közbeszerzési értesítőben.
A feladat leírása igencsak hosszú, a gyakorlatban annál egyszerűbben összefoglalható: nagyjából a teljes állam kommunikációs feladatainak ellátása. A keretszerződés pedig azt jelenti, hogy amíg ennek az összege kitart, addig nem kell egyenként pályázatokat kiírni a munkákra.
A kormány épp azt készül vállalni az EU felé, hogy a közbeszerzésekben csökkenti az egyszereplős eljárások arányát. A mostani közbeszerzés teljesíti ezt a kritériumot, három induló is volt. A két vesztes közül az egyik a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos Rókusfalvy Pál cége, a másik pedig annak a Krskó Tibornak a vállalata, aki néhány évvel ezelőtt az állami kommunikáció egyik legnagyobb beszállítója volt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.