Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Magyar Levente szerint az Aeroexpress Regional idővel harmadik országokba is repülhetne.
A magyar kormány elkötelezett az Aeroexpress Regional tevékenysége mellett, minden eszközt megvizsgál, hogy a légitársaság által vitt regionális közlekedés hosszú távon megmaradjon – így fogalmazott a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese Debrecenben a Világgazdaság szerint. Magyar Levente azt is mondta, hogy az ehhez szükséges eszközök bírálata zajlik, és minden jogi megoldást megragadnak ahhoz, hogy elérjék a kitűzött célt.
Ez nem más, mint hogy a Kárpát-medence minden nagyvárosa elérhető legyen Magyarországról légi úton.
Az is szerepel az elképzelések között, hogy az Aeroexpress Reginonal idővel harmadik országokba is repüljön – tette hozzá Magyar.
A miniszterhelyettes úgy fogalmazott, a kormány álláspontja szerint az Aeroexpress Regional régi adósságot törleszt, hiszen hatalmas igény van a régiós nagyvárosok légi összekötésére. Szerinte történelmi mulasztás, hogy ez eddig nem valósult meg, hiszen a térség évek óta a leggyorsabban fejlődik Európában, ezért nem elég, hogy csak a közúti kapcsolat jöjjön létre.
Mint elhangzott, a teljes egészében magyar légitársaság múlt hétfőtől elérhető járatait a kormány az unió által elérhetővé tett forrásokból támogatja a debreceni reptér üzemeltető cégén, a Debrecen International Airport Kft.-n keresztül. A kabinet elkötelezett a járatok fejlesztése mellett.
Az Aeroexpress Regional járatai hétfőn, szerdán és pénteken repülnek a Budapest–Kolozsvár–Debrecen–Marosvásárhely–Debrecen–Kolozsvár–Budapest útvonalon. A jegyárak irányonként 30 és 90 euró között mozognak.
A hvg360 korábban interjút készített az Aeroexpress alapítójával:
Hogy jut eszébe bárkinek légitársaságot indítani idehaza válság idején? - interjú az Aeroexpress alapítójával
Két és fél éve dolgoznak rajta, szeptember ötödikével azonban elrajtolt egy új magyar légitársaság, az Aeroexpress Regional. Gépeik az október végéig tartó tesztidőszakban Budapestet és Debrecent kötik össze Marosvásárhellyel és Kolozsvárral. Nem akarnak a nagy fapadosokkal versenyezni, egy teljesen új szegmenst céloztak be, és nagyon számítanak az államra is, hiszen felfogásuk szerint közszolgáltatást nyújtanak.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Orbán Viktor jóslataiban csalódtak Kárpátalján, miután az oroszok rakétázni kezdték a magyarlakta vidéket. Mit gyártottak a lerombolt üzemben? Hogyan élte túl a támadást az óvóhelyre rohanó munkás? Mekkora a pusztítás mértéke? Földes András riportja Munkácsról.
Ezúttal nem kellett fapadoson gubbasztania a miniszterelnöknek.
Egy száját kitátó, nemzeti színű oroszlán van a borítón.
A hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak az utasok.
„Meglátom majd, hogy kinek a hibája” – mondta arról, hogy fog dönteni az ukrajnai háború ügyében.
A honvédelmi reform és haderőfejlesztés lényegében megfeledkezett a katonai felsőoktatásról.
A Barátság-olajvezetéket ért ukrán támadás adta az apropót.