Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Nagy lépés ez a Coca-Colának, de kis lépés a szemét elleni küzdelemben.
Környezetvédelmi szempontok miatt új kupakot kapnak a Coca-Cola által forgalmazott üdítők, a cég közleménye szerint a hazai piacon elsőként vezetik be a csomagolást. Az új kupak ugyanis műanyag szállal lesz rögzítve az üveg többi részéhez, és egyben lehet majd a szelektív kukába dobni, ezzel akarják csökkenteni az elejtett vagy eldobott kupakok miatt a környezetbe kerülő műanyag mennyiségét.
Az újítás az „Elválaszthatatlanok vagyunk” szlogent kapta, és a cég útmutató videót is készített: a kupakot lecsavarás után kattanásig hátra kell hajtani. A cég úgy gondolja, a környezetvédelmen túl higiénikusabb megoldás is lesz, mert garantáltan nem esik majd le a kupak. Elsőként a Coca-Cola, Sprite, Fanta és Kinley üdítőitalok üvegén találkozhatunk az új csomagolással, ezek januártól kerülnek az üzletekbe, néhány hónappal később pedig a Fuzetea és Cappy termékek követik őket.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Büszkén hirdeti magát Budapest legelőkelőbb éttermei közt a Nobu, az étterem alapvetés a világsztárok között is. Most betekintést kaptunk arról, hogy az alapító Nobuyuki Matsuhisa szellemében hogyan készül náluk a japán konyha egyik legegyszerűbb, mégis legelőkelőbb fogása, a szasimi.
Ruszin-Szendi Romulusz korrupciógyanús ügyeinek felelőséről is kérdeztünk a hadügyminisztert.