Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Nagy lépés ez a Coca-Colának, de kis lépés a szemét elleni küzdelemben.
Környezetvédelmi szempontok miatt új kupakot kapnak a Coca-Cola által forgalmazott üdítők, a cég közleménye szerint a hazai piacon elsőként vezetik be a csomagolást. Az új kupak ugyanis műanyag szállal lesz rögzítve az üveg többi részéhez, és egyben lehet majd a szelektív kukába dobni, ezzel akarják csökkenteni az elejtett vagy eldobott kupakok miatt a környezetbe kerülő műanyag mennyiségét.
Az újítás az „Elválaszthatatlanok vagyunk” szlogent kapta, és a cég útmutató videót is készített: a kupakot lecsavarás után kattanásig hátra kell hajtani. A cég úgy gondolja, a környezetvédelmen túl higiénikusabb megoldás is lesz, mert garantáltan nem esik majd le a kupak. Elsőként a Coca-Cola, Sprite, Fanta és Kinley üdítőitalok üvegén találkozhatunk az új csomagolással, ezek januártól kerülnek az üzletekbe, néhány hónappal később pedig a Fuzetea és Cappy termékek követik őket.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.