Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Új javaslatot várnak a dolgozók az Auditól.
Az Audi Hungária Független Szakszervezet (AHFSZ) tette közzé Facebook-bejegyzésében, hogy nem fogadták el a munkaadó ajánlatát, mivel az nem teljesítette az alapbérek reálértékének megőrzésére tett ígéretét.
Az Audi 5 százalékos alapbéremelést kínált múlt heti ajánlatában legfontosabb pontként a dolgozóknak, valamint tartalmazott egy 10 százalékos 13. havi külön konpenzációt. Ehhez képest a szakszervezet február eleji követelése 23 százalékos alapbéremelésről szólt.
Mint írták, a munkáltatói ajánlat jóval az idei éves infláció alatti jövedelemnövekedést biztosítana csak. Hozzátették azt is, hogy az inflációs kompenzációt szétterítve kapják a munkáltatók, miközben a fogyasztói árak intenzívebb emelkedése az év első felére koncentrálódik. A kompenzáció lejárta utáni időszakra nem tartalmaz intézkedést a javaslat, így akár jelentős reálbér-csökkenés érné a munkavállalókat.
Mindezek nyomán arra kérte a szakszervezet az Audi tárgyalóit, hogy a következő tárgyalási fordulóra, amire jövő kedden, február 28-án kerül sor, egy újabb béremelési javaslattal érkezzenek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.