Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Több mint tíz százalékkal többet költenek a szülők a gyerekek húsvéti ajándékaira idén.
Édességet, játékot és mesekönyvet visz a nyuszi húsvétkor idén a legtöbb helyre a Regio Játék friss kutatása alapján. A cég saját értékesítési adatai szerint a magyar családok online 13 ezer, személyesen 9200 forintot hagynak átlagosan a játékboltban az ünnepi időszakban, ez 13 százalékos növekedés az elmúlt évhez képest.
Áruházban személyesen a legtöbben diavetítőt, diafilmet, Rubik-kockát, rugós focit, Lotti Karroti társasjátékot vesznek. Az online vásárlásoknál a népszerűbb termékek közé a szappanfújó fűnyíró, az Ugri nyuszi, és Legók tartoznak.
A megkérdezettek közül legtöbben az ünnep előtti egy-két hétben, online és személyesen egyaránt intézik a bevásárlást. A kutatás szerint a legtöbb gyerek idén édességet (77 százalék) és játékot (73%) talál majd a nyuszi kosarában, de sokan örülhetnek majd egy új mesekönyvnek (46%) vagy kifestőnek (33%) is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.