Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Hogy mennyibe kerül majd a töltés, egyelőre nem tudjuk.
Megszűnik a Lidl e-charge applikáció és fizetősek lesznek a Lidl áruházak parkolóiban található elektromosautó-töltők szeptember 4-től. A töltést a Lidl Plus alkalmazásból, vagy a Lidl weboldalán keresztül indíthatják majd el a vásárlók, illetve lesz még egy úgynevezett roaming opció – írja a villanyautosok.hu. Hogy mennyibe kerül majd egy töltés, egyelőre nem ismert, a pontos díjazást a későbbiekben teszi nyilvánossá az áruházlánc.
A Lidl 2016 őszén telepítette az első töltőállomásokat néhány budapesti áruházának parkolójába. Eleinte korlátozás nélkül lehetett a töltőket használni, rögtön az elektromos autókat használó taxisok kedvelt állomásává váltak a parkolók. Mint a Világgazdaság írja, a Lidl feliratokkal próbált ennek gátat szabni, kiírták, hogy a töltőket a vásárlóknak szánják, az oszlopok pedig kizárólag az üzletek nyitvatartási idejében voltak használhatók.
A hálózat 2020-ban kezdett országossá válni, jelenleg 115 Lidl áruháznál vehető igénybe a szolgáltatás, hetente átlagosan 4500 töltést indítanak a töltőoszlopokról.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.