Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A légiközlekedés magas károsanyag-kibocsátásának csökkentése volna a cél. A légitársaságok tiltakoznak, és az sem valószínű, hogy az összes uniós tagállam belemenne.
Franciaország igyekezni fog megszerezni a többi uniós tagállam támogatását ahhoz, hogy minimumárat vezessenek be Európában a repülésre a légiközlekedés klímaváltozásra gyakorolt hatásának csökkentése érdekében – jelentette be Clément Beaune közlekedési miniszter. Párizs célja, hogy vitát nyisson a repülőjegyek társadalmilag igazságos, környezeti hatásokat figyelembe vevő árazásáról – számol be az Euractive a tárcavezető által közzétett írásos jegyzetről.
Az ügy napirenden lesz az uniós közlekedési miniszterek barcelonai, szeptember 21-22-én tartott informális találkozóján.
Néhány tagállam elvben támogatna ilyesmit – mondták uniós tisztviselők a Reutersnek –, köztük Hollandia és Belgium. Ausztria már korábban megpróbált minimumárat bevezetni, de a folyamat a jogi megoldások összetettsége miatt megakadt.
A repjegyekre bevezetett minimumár egész biztosan kellemetlenül érintené a fapados légitársaságokat, amelyek üzleti modellje éppen a jegyek olcsóságára épül. Az is kérdéses, hogy a javaslat számíthat-e az összes tagállam támogatására: számos európai turisztikai desztináció forgalma függ a területek megfizethető megközelíthetőségétől.
A légitársaságokat képviselő szervezetek nem meglepő módon ellenzik az ötletet. Az Airlines for Europe szövetség nyílt levélben tiltakozott, felhívva a figyelmet, hogy a minimumár bevezetése sértené a vállalkozások szabad ármegállapításhoz való jogát.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.
Egy kutatás szerint szoros összefüggés van az emberek egészsége és székletürítési szokásaik között. A túl gyakori vagy túl ritka székletürítés mögött különféle problémák állhatnak.