MI-ügynök a HR-osztályon: Mire figyeljünk?
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Lehetséges vevőként a korábbi európai konkurencia nagyobb vállalatai jöhetnek szóba, mint a Lufthansa, az Air France, vagy a British Airways.
A nemzeti légiközlekedési ágazat fejlesztése érdekében a portugál kormány az állami légitársaság (TAP) tulajdonrészének legalább 51 százalékát értékesítené – írja az Euronews Fernando Medina pénzügyminiszter csütörtöki bejelentésére hivatkozva.
Mint Medina elmondta, az ajánlattevőknek megfelelő méretű ágazati szereplőknek kell lenniük, és úgy tűnik, hogy ebben nem is lesz hiba, mivel többek között már a Lufthansa, az Air France-KLM, és a British Airways is jelezték, hogy érdekelné őket a vétel.
A Statista globális adat- és piacelemző platform szerint a dél-amerikai repülőjegy-piac bevételei (amely a régióból érkező felhasználók által lefoglalt összes utazást figyelembe veszi) idén várhatóan csaknem 23 ezer milliárd eurót érnek el, és 2027-re 26,8 ezer milliárd euróra emelkednek. Ez azért lényeges, mert ahogyan a pénzügyminiszter is rámutatott, itt jól jöhetnek a TAP kiváltságos kapcsolatai a portugál nyelvű országokkal, mint amilyen a kontinens legnagyobb országa, Brazília.
A portugál légitársaság története során végig váltogatta az állami és a magántulajdont. Legutóbb 2015-ben privatizálták, majd 2020-ban visszakerült az államhoz. Akkor a TAP értékét 244,4 millió euróra becsülték.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
A Google Térkép, a Waze és más alkalmazások arra hivatottak, hogy megkönnyítsék a közlekedést, néha azonban maguk okozzák a káoszt az utakon. Egy szakértő elmagyarázza, mely helyzetekben érdemes a sofőröknek inkább a megérzéseikre hallgatniuk.