Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az ügyfélkiszolgálással és az ár-érték aránnyal van leginkább gondjuk egy friss felmérés szerint.
A rövid távú utakat vizsgálva a Wizz Air immár a második egymást követő évben lett a legrosszabb légitársaság – számol be a Which? felméréséről az Independent.
A 2023 októberében végzett felmérésben 10 775 járatot értékeltek a britek, többek közt az ügyfélszolgálatot, az ár-érték arányt, az üléskényelmet, valamint az ételeket és italokat minősítve.
A magyar fapados légitársaságot a késések és a rossz ügyfélszolgálat miatt kritizálták a legtöbben, egy ügyfél konkrétan úgy vélte, hogy lehetetlen a Wizz Airrel kommunikálni, ha valamilyen problémája van az embernek. Ezek után nem meglepő, hogy erre a kategóriára ötből csak egy csillagot kapott a légitársaság, ám Wizz Air a többi kategóriában - beleértve az ár-érték arányt - sem kapott sehol két csillagnál többet.
A magyar gyökerű légitársaság vitatja a megállapításokat, szerintük a felmérés módszertana "félrevezető", a mintacsoport eredményei pedig "nem reprezentatívak" a légitársaság ügyfélkörére nézve. Marion Geoffroy, a Wizz Air UK ügyvezető igazgatója mindehhez azt is hozzátette, hogy "az egész hálózatunkban ügyfél-elégedettségi felméréseket végzünk, és utasok százezrei nyilatkoztak úgy, hogy elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatással. Eredményeink azt mutatják, hogy az ügyfél-elégedettségünk évről évre javult, és lényegesen magasabb, mint amit ez a jelentés sugall”.
Megszólalt a WizzAir |
Cikkünk megjelenése után a WizzAir közleményt juttatott el szerkesztőségünkhöz. Magyarázatuk így szól: „Az említett felmérésben mindössze 124 fő nyilatkozott a Wizz Airrel kapcsolatban, míg a versenytársakról több ezer ember véleményét gyűjtötték össze. A Wizz Air UK leányvállalat a tavalyi évben 12,2 millió utast szállított, így a felmérés az utasbázis csupán 0,001%-át vizsgálta. A Wizz Air folyamatosan méri az utasok elégedettségét, ezek a jelentések – melyek több százezres minta alapján készülnek – azt mutatják, hogy a légitársaság szolgáltatásai évről évre javulnak, és több területen az iparágban kimagaslónak számítanak.” |
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.