Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Kakaós csiga, gyümölcsjoghurt, narancslé, hamburger? Van, ami 15 százalékkal drágult egy év alatt.
Miközben az infláció 3,6 százalékra lassult, a gyerekinfláció még csak 8 százalékra csökkent le – számolt a K&H. A cég az olyan termékeknek az árváltozását nézi, amelyeknek a vásárlói leginkább a gyerekek (vagy persze a szülők, akik a gyereküknek veszik meg), ilyen például a kakaós csiga, a gyümölcsjoghurt, a hamburger, a narancslé, a hátizsák vagy a szemüvegkeret.
Egy év alatt a legjobban ezek közül a hamburger drágult, most 1650 forintba kerül, ami 15 százalékkal drágább, mint tavaly. Ez után jön a listán a narancslé, az 13 százalékkal drágult (871 forintra literenként), majd a hátizsák, 9 százalékos áremelkedéssel. A lista másik végén a joghurt áll, amely most 206 forint, 8 százalékkal kevesebb, mint egy évvel ezelőtt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.