Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ember legyen a talpán, aki ki tud igazodni a világ egyik leggazdagabb emberének szándékain.
Bár a múlt héten arról számolt be a világsajtó, hogy a Tesla elbocsátotta szinte a teljes Supercharger-csapatát, amely a járművek elektromos töltéséért felel, úgy tűnik, meggondolta magát a világ egyik leggazdagabb embere.
Nemrég ugyanis már arról posztolt az általa birtokolt X-en, hogy „a Tesla jóval több mint 500 millió dollárt költ Supercharger-hálózatának bővítésére, így idén több ezer új töltőt hoz létre”.
Ráadásul ez az összeg állítása szerint csak az új helyszínekre és a bővítésekre megy, a működési költség nem tartozik bele.
A döntés azért is fontos, mert korábban több nagy autógyár, így a GM, a Ford, a Kia, a Polestar, a Stellantis, a Honda is bejelentkeztek, hogy csatlakoznának a Supercharger-hálózathoz, amely a legjobb a kategóriájában. A nagy cégek azért döntöttek a csatlakozás mellett, mert korábban a Tesla azt ígérte, hogy folyamatosan, nagy ütemben fog bővülni a hálózata.
Márpedig a bővülés leállításáról szóló hírek után a legnagyobb vetélytárs, a Blink Charging állítólag már meg is kereste a nagy üzletfeleket, hogy átcsábítsa őket. Hogy most mi a helyzet, az hamarosan kiderül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.