Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Kész a Budapesten kívüli szakasz vágányépítése.
Ma az utolsó sínszál lefektetésével a fővároson kívüli szakasz nyílt vonali vágányépítési munkálatai lezárultak, így a jövő év végére elkészülhetnek a magyarországi munkálatok az új Budapest–Belgrád-vasútvonal építése során – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági miniszter a Facebookon. A bejegyzéshez több képet is mellékelt, az egyiken épp Mészáros Lőrinccel, a kivitelező konzorcium vezetőjével parolázik.
Szijjártó szerint a V-Híd és partnerei 150 kilométeres kétvágányú vasúti pályát építettek meg, ezzel nagyjából 300 kilométernyi vágány fektetésére kerül sor.
A kínai hitelből kínai–magyar koprodukcióban épülő beruházáshoz az Orbán család gánti kőbányájából is szállítottak követ – írta meg nemrég a 444.hu belső dokumentumok alapján. A dokumentumokban foglaltakat két fuvarozócég is megerősítette. Az iratok szerint 2022–2023 során több mint 200 ezer tonna vasúti követ szállítottak Gántról.
A beruházás összköltsége már 850 milliárd forint felett jár.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.