Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A versenyhivatal gyanúja szerint problémák vannak a Decathlon online és offline árazásával, az akciós hirdetésekkel, illetve az „Utolsó darabok”-ra és népszerű termékekre vonatkozó üzenetekkel.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyanúja szerint a Decathlon (illetve a sportszerlánc üzemeltetője, a Tízpróba Magyarország Kft.) több tekintetben is tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokat folytat, melyekkel olyan döntésekre ösztönzi a fogyasztókat, melyeket egyébként nem feltétlenül hoznának meg.
A GVH gyanúja szerint cég a weboldalán és a mobilapplikációjában:
A vállalkozás emellett a weboldalán 2024. január 1-jétől kezdődően az „Utolsó darabok” és „Az elmúlt 7 napban […] alkalommal vásárolták meg!” üzenetekkel valószínűsíthetően megtéveszti a fogyasztókat a termékek iránti keresletet, valamint az elérhető készlet mennyiségét illetően.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette – hangsúlyozza közleményében a GVH. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?