Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A járdát még vizsgálják, mindenesetre a BKK ingyenessé tette a buszozást a hídon.
Lezárta a Budapest Közút a Csepel és Pesterzsébet közötti Gubacsi híd déli gyalogosjárdáját. A híd járdáját a teljes hosszon vizsgálják, a szükséges javításokat előkészítik és megkezdik. A hídon történt beszakadás miatt a Papírgyár és Sósfürdő megállóhelyek között közlekedő autóbuszok 2025. július 4-től az intézkedés visszavonásáig mindkét irányban díjmentesen vehetők igénybe – jelentette be a BKK.
Az intézkedés a 35-ös, a 36-os, a 148-as, a 151-es és a 948-as autóbuszok vonalát érinti.
A gyalogosok közlekedése az északi oldalon, a vasút mellett lévő kerékpárúton lesz biztosított, itt ideiglenesen gyalog-kerékpárutat jelölnek ki. A gyalogosok közlekedésének segítése érdekében a híd csepeli oldalán beton elemekkel védett középszigetet alakítanak ki.
A híd annyira rossz állapotú, hogy a vonatok csak 5 km/órával közlekedhetnek rajta, a kormány pedig már két éve tervezte, hogy újat építenének helyette.
A DK-s Arató Gergely két hete írásbeli kérdésben fordult Lázár Jánoshoz, arra kérve az építési és közlekedési minisztert, hogy menjen el Csepelre megnézni, milyen állapotban van a híd.
Lázár helyett a tárca államtitkára, Ágh Péter válaszolt. Szerinte a Gubacsi híd felújítása azért nem történt meg, mert „Önök Brüsszelben folyamatosan azért dolgoztak, hogy hazánk ne jusson hozzá azokhoz a forrásokhoz, amelyekből többek között ez a fejlesztés is finanszírozásra került volna”. Hozzátette: a felújítás a következő évben elkezdődhet, hazai forrásból.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.