A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az idei Sziget Fesztiválon adott koncertje képi anyagát használta új videoklipjében a White Lies; a brit indie rock trió a The Power & The Glory című dalához választotta ezt a megoldást.
A White Lies az idei Sziget főzenekara volt, hiszen a rendezvény zárónapján, augusztus 14-én utolsóként lépett a nagyszínpadra. A csapat nagyon sikeresnek értékelte a koncertet, ennek köszönhető, hogy a The Power & The Glory című dal klipjében a Szigeten készült felvételek láthatóak – közölte a White Lies hazai kiadója és forgalmazója, a Universal Music Hungary szerdán. Mint írták, a White Lies tagjai – Harry McVeigh (ének, gitár), Charles Cave (basszusgitár, vokál) és Jack Lawrence-Brown (dob) – rövid budapesti tartózkodásuk alatt számos interjút adtak, és rendkívül jó benyomást tettek a szervezőkre és a rajongókra egyaránt. A 2007-ben alakult White Lies eddig két stúdióalbumot adott ki: a brit listákon rögtön az élre kerülő To Lose My Life... 2009-ben, a Ritual idén januárban jelent meg.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.