A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Amikor a skót William Boyd 1998-ban bemutatta életrajzi művét egy elfeledett festőről, aki öngyilkossága előtt állítólag megsemmisítette művei 99 százalékát, még senki nem gondolta, hogy minden idők egyik legnagyobb átverése készül.
Arról, hogy az állítólagos absztrakt expresszionista alkotó csupán Boyd agyszüleménye, azaz egy kitalált karakter, csak kevesen tudtak (a misztikus művész neve a két nagy londoni galéria – a National Gallery és a Tate Gallery – nevéből állt össze). Hogy a csalás hitelesebb legyen, az összeesküvők a szerző egy megmaradt művét is prezentálták, ezt vallomása szerint maga Boyd készítette. A művet most, 13 évvel később a Sotheby's eladásra kínálja - ha kíváncsi, hogy néz ki a kép, aminek még a szakértők is bedőltek, kattintson az Urban Legends blogra.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.