szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Első helyezett lett a cannes-i MIDEM zenei fesztiválon Yonderboi és a Vodafone Hangtérkép-kampánya - számolt be a Kreatív.

A cannes-i MIDEM zenei fesztiválon a vendégművész közreműködésével készített marketingkampány kategóriában Yonderboi és a Vodafone közös, 2012-es kampánya aranyat nyert.

Tavaly ősszel két héten keresztül bárki bármilyen, kül- vagy beltéren felvett hangmintát beküldhetett, Yonderboi pedg ezekből is válogatva készítette el az ország dalát - részletezi a Kreatív a győztes kampányt. A magyar nevezés olyan projekteket győzött le, mint például a Coca Cola olimpiai kampánya, vagy a Green Day live in New York City, amely a Nokia Music és az AT&T alkotása.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!