Tarolt Cannes-ban Yonderboi és a Vodafone

Első helyezett lett a cannes-i MIDEM zenei fesztiválon Yonderboi és a Vodafone Hangtérkép-kampánya - számolt be a Kreatív.

  • hvg.hu hvg.hu
Tarolt Cannes-ban Yonderboi és a Vodafone

A cannes-i MIDEM zenei fesztiválon a vendégművész közreműködésével készített marketingkampány kategóriában Yonderboi és a Vodafone közös, 2012-es kampánya aranyat nyert.

Tavaly ősszel két héten keresztül bárki bármilyen, kül- vagy beltéren felvett hangmintát beküldhetett, Yonderboi pedg ezekből is válogatva készítette el az ország dalát - részletezi a Kreatív a győztes kampányt. A magyar nevezés olyan projekteket győzött le, mint például a Coca Cola olimpiai kampánya, vagy a Green Day live in New York City, amely a Nokia Music és az AT&T alkotása.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.