A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A színésznő Cannes-ban arról beszélt, hogy pályája során került már olyan helyzetekbe, amikbe nem kellett volna.
Cannes-ban a napokban mutatták be Marion Cotillard új filmjét, amelynek kapcsán a színésznő a Varietynek adott interjút. A beszélgetés témája főleg a Little Girl Blue című életrajzi film volt, ami a rendező, Mona Achache édesanyjának, az író-fotográfus Carole-nak a portréját rajzolja meg. Cotillard az interjú során azt is szóba hozta, hogy egy korábbi munkája során egy férfi rendező manipulálni próbálta őt (az illető kilétét nem fedte fel), és ez akkor nagyon rosszul érintette.
Mint mondja, ő abban a hitben ment bele a közös munkába, hogy az egy együttműködésen alapuló folyamat lesz, de hamar kiderült, hogy mégsem. Úgy érezte magát, mintha egy tárgy lenne, és szívből utálta a helyzetet. Szerinte a rendező azért csinálta ezt, mert úgy gondolta, hogy csak így tud célt érni, nála azonban nem működnek ezek a játszmák, sem szakmai, sem emberi minőségében. Azt ugyanakkor fontosnak tartja, hogy színészként átadja magát nemcsak karakterének és a történetnek, de bizonyos értelemben az alkotónak, rendezőnek is. Ehhez viszont harmóniára van szüksége, amiben a manipuláció nyilván nem segít.
Pár napja a színésznő a #MeToo mozgalomról beszélt Cannes-ban a Deadline tudósítása szerint, ugyancsak a főszereplésével futó film apropóján, az ugyanis részben a szexuális visszaélésekről szól. Mint mondta, támogatja az előrelépést, amit a mozgalom hozott, de szerinte „hosszú út áll még előttünk”. Azt is említette, hogy pályája során került már olyan helyzetekbe, amikbe nem kellett volna, és hogy még mindig vannak, akik kihasználják a fiatalságot, a színészként bennük élő szenvedélyt, valamint hogy függenek a rendezőktől és a producerektől. Ugyanakkor azt is hozzátette, hogy manapság a fiatal színésznők tudják, hogy mondhatnak nemet is, ha olyat kérnek tőlük, amit nem éreznek komfortosnak. Ő ezt nem tudta pályakezdőként, és akkor még egyébként is egészen más idők jártak a filmiparban.
Még több Kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.