A Dunkin’ Donuts, valamint a Liverpool nem is olyan régen, 2014. júniusában kötött egymással szponzori szerződést. A fánkjairól ismert üzletlánc most ezt próbálta meg kihasználni, és szerdán Twitteren tette közzé a focicsapat áttervezett címerét, és követőit is arra biztatta, hogy találjanak ki maguknak személyre szabott változatokat.

Az ötlet minden bizonnyal jónak tűnt a vezetőségi megbeszélésen, ám a szurkolók finoman szólva sem fogadták kitörő örömmel kedvenc együttesük címerének áttervezését. Elsősorban az verte ki a biztosítékot a drukkerek körében, hogy a Hillsborough-tragédia áldozataira emlékező lángokat (1989. április 15-én 96 Liverpool-drukker halt meg a szörnyű stadionkatasztrófában – a szerk.) a Dunkin’ Donuts nemes egyszerűséggel turmixokra cserélte.
A közfelháborodás olyan méreteket öltött, hogy a fánkos cég előbb törölte a képet Twitterről, majd bocsánatot is kért mindenkitől: „A Liverpool FC büszke partnereként nem állt szándékunkban senkit sem megsérteni, különösképpen a csapat szurkolóit nem. A tweetet eltávolítottuk, a kampányt pedig azonnal befejeztük” – állt a Dunkin’ Donuts közleményében.