szerző:
MTI / hvg.hu

A Manchester United menedzsere orosz televíziós szakkommentátorként fog dolgozni.

Az RT állami csatorna – amely korábban Russia Today néven működött – hétfőn közölte, hogy szerződtette az 55 éves portugál trénert a június 14-én kezdődő vb idejére.

Az RT nem rendelkezik közvetítési joggal, így összefoglalókat és háttéranyagokat készít a mérkőzésekhez.

Az RT-vel kapcsolatban – amely az orosz állami propaganda egyik jelentős terjesztője – korábban felvetődött, hogy magyar nyelvű csatornát is indítana, az Átlátszó korábban azt írta, hogy az arcának Juszt Lászlót akarták felkérni. Juszt aztán beperelte a lapot, az RT kommunikációs igazgatója pedig tagadta, hogy egyáltalán felmerült volna a magyar nyelvű adás bevezetése.

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!