szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Májusban újabb csúcsot döntött a Twitter: többen nézték meg a 140 karakteres üzenetekből felépített publikus üzenőfalat, mint a New York Times vagy a Wall Street Journal weboldalait - írja a Readwriteweb hírportál.


A megállapítás a compete.com statisztikáin alapul, a Readwriteweb értesülései szerint pedig erről vélhetően az elmúlt időszak jelentős - Oprahot vagy Ashtont érintő - forgalmi hullámhegyei tehetnek, valamint az az egyszerű tény, hogy a Twitter jóval érdekesebb a Facebooknál.

© readwriteweb.com

A New York Times - írja a hírportál - természetesen jó ideje követi a Twitter térhódítását, és ennek is köszönhető, hogy az újság weboldala átalakul - a főoldalról elérhető Timeswire szolgáltatás percről-percre hírszolgáltatást biztosít majd az olvasóknak, sajtóanyaguk szerint "hasonlóan a Twitterhez vagy az újratervezett Facebookhoz".
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!