A reklám New York belvárosát ábrázolja, ahol a World Trade Center ikertornyai felé számtalan repülőgép száguld. A jobb felső sarokban a World Wildlife Fund (WWF) környezetvédő szervezet logója látható, valamint egy angol nyelvű felirat, melynek jelentése: "a cunami százszor annyi embert ölt meg, mint a 9/11-es merénylet. A bolygó brutálisan erős. Tiszteld. Óvd meg."
Az Advertolog szakmai oldal értesülései szerint a kép egy WWF-kampányterv volt, amelyet a DDB Brasil nevű iroda készített a környezetvédő szervezet számára, a WWF azonban visszadobta az anyagot. Később közleményt adtak ki, amelyben elítélték a tragikus események ilyetén felhasználását. Az ellentmondásos hirdetés ennek ellenére elnyerte a The One Show non-profit szervezet egyik 2009-es szakmai díját.
Az Advertolog szakmai oldal értesülései szerint a kép egy WWF-kampányterv volt, amelyet a DDB Brasil nevű iroda készített a környezetvédő szervezet számára, a WWF azonban visszadobta az anyagot. Később közleményt adtak ki, amelyben elítélték a tragikus események ilyetén felhasználását. Az ellentmondásos hirdetés ennek ellenére elnyerte a The One Show non-profit szervezet egyik 2009-es szakmai díját.
A WWF visszadobta, mégis díjat nyert |