szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Szerencsére a kreatívok hamar rájöttek, hogy az IT/elektronika és az internet is, ugyanolyan termék, mint bármi más.

 Szerencsére a kreatívok hamar rájöttek, hogy az IT/elektronika és az internet is, ugyanolyan termék, mint bármi más. A folyamat éllovasa a Microsoft volt, még a nyolcvanas években –pontosan ezért nevezték át a komoly hangzású „Interface Managert” végül „Windowsra”. 

Azóta a legkisebb cégektől egészen a legnagyobb óriásokig (élükön a fiatalos arculatáról és lazaságáról híres Google-val és Apple-val) mindenki töri a fejét a kreatívabbnál kreatívabb reklámokon. Lássuk a Techline idei kedvenceit!

A Samsung „sideview” reklámja: igaz, a hagyományos két oldallal ellentétben három oldalt kell venni az újságban, cserébe viszont nagyon figyelemfelkeltő és érdekes reklámot kapunk. 

 

A Comcast internetszolgáltató egyik hirdetése, a nagyság jelen esetben a tárhelyre és a sávszélességre vonatkozik, az igazi nagyság azonban a Photoshopos kolléga volt, és persze a kreatív aki kitalálta ezt a király reklámot.

 

Következő jelöltünk a MacBook egyik reklámja – szupervékony, szuperkönnyű, a reklám pedig szuperkreatív!

 

A Sony szuper-szélesvásznú reklámja szintén figyelemfelkeltő – igaz, kicsit olyan. mint egy bútorreklám, de az alapötlet ettől még nagyon jó. 

 

A Google, „találd meg könnyebben” reklámhadjárata az igen mókás képekkel, valóban ütött – ki hinné, hogy még a Google-nak is szüksége van reklámra?

 

A Fujifilm boxolói egészen elképesztőek – jó példa arra, hogy ha nagyon figyelemfelkeltő reklámot akarunk, elég egy remekbe szabott fotó. A gond csak az, hogy ilyen pillanatot ötvenévente egyszer sikerül elcsípni.

 A Young and Rubicam által készített Leica digitálisfényképezőgép-reklám a tizenkétszeres zoom-ra épült – igen sikeresen.

Az Orion Telescopes reklámja az abszolút nyertes – különösebb magyarázat nem is kell hozzá, csak nézzük meg a zászlón a feliratot.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!