szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Ha eddig azt gondoltuk, hogy a játékosok csak az agyatlan akciót, esetleg a fantasy-elemekben bővelkedő...

Ha eddig azt gondoltuk, hogy a játékosok csak az agyatlan akciót, esetleg a fantasy-elemekben bővelkedő „sárkányos-törpés” kalandjátékokat szeretik, akkor tévedtünk. Úgy tűnik, a piac ki van éhezve a sci-fire. A pörgős akciókban bővelkedő játékmenetet aprólékosan kidolgozott történettel vegyítő Mass Effect 2 kritikáinak pontszám-átlaga 100/96 -  ez máris minden idők második legsikeresebb játékává teszi az Xbox 360 platformon.

A Mass Effect 2 az elmúlt héten 40-szer kapott maximális pontszámot, 30-nál több szerkesztői ajánlást gyűjtött be, és 20 magazin címlapján szerepel szerte a világon, és még a New York Times is megjelentetett róla egy kritikát.
A megjelenés napján a „Mass Effect” kifejezés a 10 leggyakrabban felmerülő szókapcsolat között volt a Twitteren, és a leggyakoribb keresési kifejezés a Google News-on. Az MSNBC.com szerint „a Mass Effect bekerült minden idők legemlékezetesebb játékszériáinak sorába". 
 

A Mass Effect epikus ívű sci-fi akció-szerepjáték, amely egy veszedelmes idegen létformákban és különös, feltérképezetlen világokban bővelkedő univerzumba vezet – részletes írásunk itt található

Az aprólékosan kidolgozott történetbe ágyazott futurisztikus akciót űrfelderítés, érzelmekkel teli karakter-interakció és számos filmbetét emeli a moziélmény szintjére. Bár a rajongók részéről érte néhány negatív kritika is a játékot (inventory rendszer eltűnése, szerepjáték-elemek lebutítása) a számok önmagukért beszélnek: kíváncsian várjuk, vajon mennyit fognak majd eladni a befejező, harmadik részből?

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

techline.hu Tech

Kipróbáltuk: Mass Effect 2

A trilógiának tervezett sorozat második részét óriási várakozás előzte meg: nem véletlenül.

techline.hu Tech

Kipróbáltuk: Avatar The Game

Valószínűleg üzleti okai vannak: próbáljunk meg minél több bevételt generálni, addig, amíg tartós a film körüli „hype” .